wtorek, 3 maja 2011

37.


Dzisiaj długo wyczekiwane, pierwsze w moim życiu Nouvelles Images:)  Kiedy wyjęłam kartkę ze skrzynki, myślałam, że na odległość ją uściskam. Przysłała mi ją Annerie z Holandii w ramach niespodziankowego RRa, runda kwietniowa. Cały miesiąc czekałam na moje 3 kartki (na razie otrzymałam 2/3) i tu taka niespodzianka! A moje jakoś wolno dochodzą, więc też smutno :C Ale sama Annerie też się ucieszyła moją reakcją na kartkę, ponieważ napisałam jej, że prawie podkoczyłam koło skrzynki z radości. Ciekawe czy ktoś kiedyś ucieszy się tak jakąś kartką ode mnie :)

Kończy się długi majowy weekend, umówiłam się na parę fajnych swapów w ramach moich urodzin ;) Pozwolę sobie wydać więcej pieniędzy i czekam na jakieś souvenirsy z Filipin i Hong Kongu, tak więc cieszę się już zawczasu ;D
I czekam na moje pocztówki z Londynu! :)



2 komentarze:

  1. Obecnie na mojej diecie owoców nie jadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O właśnie! Lubię pocztówki w tym stylu a do tej pory nie umiałam ich nazwać. Dzięki, Aniu :D

    OdpowiedzUsuń